Ik loop vast na het verwijderen van Freestyle 3

Glitchen, drive flashen, reparatie.

Ik loop vast na het verwijderen van Freestyle 3

Berichtdoor gideonbus » zo 12 okt 2014, 14:06

Beste Mensen,

Ik ben Gideon en nieuw op dit forum. Ik heb me aangemeld omdat ik met het volgende probleem zit.
Ik heb een poos geleden een omgebouwde xbox 360 gekocht met de software ''freestyle 3'' erop. Bij de aankoop werd me verteld dat de Xbox een foutmelding gaf maar er wel gewoon op gespeeld kan worden. Door de foutmelding heb ik hem voor goedkoop kunnen overnemen.
Bij de Xbox zaten veel gebrande spellen dus wilde ik gelijk gaan spelen. Ik ben een Profile aan gaan maken en spelen maar!
Maar toen ik de dag er na weer in wilde loggen op het profiel die ik de dag er voor had aangemaakt kreeg ik dus de foutmelding waar ze het over hadden. namelijk de foutmelding ''d000007b'' waarbij aangeven word niet in te kunnen loggen op het profile.
Hierdoor kon ik in het spel niet verder waar ik gebleven was. Wat wel lukte is het aanmaken van een nieuw profile om vervolgens het spel te spelen. Maar elke keer een nieuw profile aanmaken is ook geen doen.
Ik ben op internet gaan zoeken hoe ik het probleem kon oplossen maar hier was weinig over te vinden. Daarom besloot ik op te zoeken hoe ik Freestyle 3 kon verwijderen. Dit lukte me echter wel. Hierdoor kom ik bij het opstarten van mijn Xbox terecht in het officiële xbox menu waar gelijk gevraagd word of ik gebruik wil maken van xbox live. Ik kan hierbij kiezen tussen ''get connected'' en ''connect later''. Bij het kiezen van get connected lukt het mijn xbox niet om via de wired connection verbinding te krijgen met het internet (wel met het netwerk).
Bij het kiezen van ''connect later'' waarbij ik kies voor ''join later'' krijg ik opnieuw de foutmelding d000007b.

Ik liep dus eigenlijk al vast met freestyle 3 omdat ik niet kon inloggen op mijn profile. Maar nu ik freestyle 3 heb verwijderd loop ik alleen nog maar meer vast.
Ik hoop echt dat jullie me hiermee kunnen helpen want zelf kom ik er echt niet uit.

Ik hoor graag van jullie!

Gideon
gideonbus

Keer terug naar XBOX360